fbpx
Свържете се с нас0876 86 78 85
Свържете се с нас0876 86 78 85

* Бланка за рекламация може да изтеглите от тук.


Общи гаранционни условия

1. Гаранционният срок на продукта започва да тече от датата на покупката и важи на територията на Република България. За други държави и територии гаранцията на продукта се осигурява съгласно предписанията на производителя. 
2. Рекламации за повреди от явни или скрити фабрични дефекти се заявяват през гаранционния срок към наш служител на посочения по-долу телефон. Продукти за гаранционен ремонт се приемат след представяне на валидна гаранционна карта и документ, доказващ датата на покупката – фактура или касова бележка.

3.  ГАРАНЦИЯТА НЕ СЕ УВАЖАВА В СЛЕДНИТЕ СЛУЧАИ:

  • При нередовни документи – гаранционна карта и документ, доказващ датата на покупката;
  • Ако не са спазени условията за транспорт, съхранение и експлоатация съгласно документацията и гаранционната карта;
  • При констатирано вредно въздействие върху продукта – механично, химическо или друго; външни обекти и течности в продукта; повреда в резултат на природни бедствия;
  • За фотоволтаични панели и инвертори – ако не са монтирани от квалифицирано техническо лице или в случай, че не са монтирани спрямо изискванията за монтаж на производителя.
  • За дейности, предвидени да бъдат извършвани от потребителя – смяна на консумативи, изгорели предпазители, възстановяване на операционна система и потребителски програми, почистване и поддръжката на продукта и др. подобни;
  • Ако са правени опити за отстраняване на повредата от неупълномощени лица и при нарушено пломбиране на възли, ако има такова;
  • Ако продукта е използван не по предназначението, за което е произведен.
  • Производителят, вносителят и сервизът не могат да бъдат отговорни за пропуснати ползи или производствени загуби, вследствие дефекта на стоката или престоя и в сервиза
 

Условия за връщане/рекламация

*За рекламация е необходимо да попълните и да ни изпратите (заедно с артикула) бланката за рекламация, която може да изтеглите най-горе на тази страница!

1 За рекламации се приемат устройства в оригинална кутия и пълна окомплектовка (включително кабели, драйвери документация и всички принадлежности, които могат да имат връзка с проблема), с пълно описание на дефекта и условията на експлоатация.

2 Рекламации се приемат с предоставено копие от документа за покупка на устройството и гаранционна карта

3 Ако при диагностика на стоката се установи, че тя е изправна и отговаря на техническата спецификация, или дефектът е не-гаранционен, Хийл Конструктор ООД таксува клиента съобразно извършената услуга по установения ценоразпис за не-гаранционно обслужване.

4 Хийл Конструктор ООД НЕ носи отговорност и не приема рекламация относно неумение за работа, инсталация и настройка на предлаганите от нас продукти! Подобни рекламации фирмата отстранява срещу заплащане, освен ако няма сключен договор за поддръжка на конкретната система !

5. Рекламация за неокомплектовка на стоката се приема само по време на покупка. При онлайн поръчка – винаги изпращаме с опция преглед и тест на продуктите.

6. Повреда на стоката в гаранционен срок не е причина за подмяна с нова!

7. Подмяна се извършва само, ако сервиза констатира неотстранима повреда след обстоен оглед.

8. Претенции за дефекти и липси не се признават, когато стоката е закупена като преоценена.

Забележка:

1.  Преди инсталиране на устройствата да се прочете внимателно упътването от производителя за инсталиране, транспорт и съхранение.

2. При транспортиране, устройството трябва да престои в помещението, в което ще бъде инсталирано, не по- малко от 2 часа за темпериране.

3. Устройствата, които имат вентилираща система да се инсталират в помещения с ниска запрашеност.

 3.1 Върху вентилационните отвори на устройството не трябва да се поставят предмети пречещи на охлаждането

4. Върху вентилационните отвори на устройството не трябва да се поставят предмети пречещи на охлаждането

–  Внимателно прочетете и спазвайте всички инструкции за безопасност, включени в ръководството за експлоатация.
–  Ако нямате опит с подобна техника, поверете монтажа и инсталацията на подходящо техническо лице.
–  Отделете нужното време, за да се запознаете детайлно с възможностите и техническите изисквания на вашия продукт.

 

Ако нещо свързано с устройствата не Ви е ясно, не си правете експерименти, а се свържете с нашия екип за съдействие.

Може да ни пишете на:  contact@solarx.bg

Закупуването на продукт от  “SHOP.SOLARX.BG“  означава, че безусловно приемате гаранционните условия на продавача!

0

Търсене на продукти

Back to Top
Продукта е добавен към вашата количка